kaabah kiblatku,al-quran imamku,islam agamaku

Isnin, 12 Mac 2012

cemburu tau memang salah?

bismillah,.
cemburu atau memang salah?
persoalan ni yang berlegar di kepala aku,..
aku tak tahu nak katogerikan manusia ni sebagai cemburu atau memang aku yang salah,
ya allah,sekiranya aku yang memang bersalah,kau berilah petunjuk ya allah agar aku dapat perbaiki kesilapan aku itu,
aku tak tahu aku buat salah apa,mungkin aku alpa dan terlalu asyik masa itu sampaikan aku lupa pandangan orang lain terhadap aku.
aku ke yang salah?
dia yang kacau aku,
aku tak buat bising pun masa tu,
aku tak layan dia pun,
aku tak buat pun yang sebagaimana kau salahkan aku melakukan perkara tersebut,
adakah kerana masa tu bising sehinggakan menggangu kau study menyebabkan kau salahkan aku yang tak buat bising sikit pun masa tu ataupun kau jealous dengan dia sebab layan aku????
just said the truth and Insya-Allah i can accept it well,..please la,..
i need an explaination from you,..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my official blog!~