kaabah kiblatku,al-quran imamku,islam agamaku

Rabu, 23 November 2011

bismillah...
haih..rase mcm bru smlm blik dri skolah...
hri nie dah rabu..
cptny brlalu..
tpi dok kat umah lme2 on bosan gak..
nak gi vacation.
tpi parents masing2 sibuk ngan keje...
dok kat  umah x tau nak watape...
kejenye..on9,tido,tgk tv..
argg..such a boring things..
tpi tpe...slagi masih ade laptop yg setia di sisi..
aku bleh control bosan lgi..
hehe...
hri nie aaku blaja mcm2..
dan aku dpt kebenaran..
btol lah kite x boleh..
tertipu oleh dunia..
terima kasih tuhan krane selamatkan aku..
aku syukur sangat sbb dislamatkn drpd maksiat..
dan pembohongan manusia..
kini cita2 yg satu bertakhta di hati..
untuk aku terus melangkah dlm kehidupan bgi mencapai 
IMPIAN...
impian yg membawa kejayaan DUNIA dan AKHIRAT..
INSYALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my official blog!~